Feedback pacienti

STIMATI PACIENTI SI / SAU APARTINATORI,


Acest chestionar este confidential, anonim si vizeaza doar prelucrari statistice care au ca obiect intelegerea opiniilor pacientilor si/sau apartinatorilor cu privire la calitatea si imbunatatirea serviciilor medicale oferite de catre societatea EMERGENCY MEDICAL CARE.

Modalitatea de raspuns este de a bifa la fiecare intrebare, caseta ce corespunde raspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastra.

Va multumim anticipat!

1. Cat de multumit sunteti, in general, de calitatea serviciilor medicale oferite de EMERGENCY MEDICAL CARE?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
2. Cat de multumit sunteti, in general, de calitatea serviciilor medicale primite de EMERGENCY MEDICAL CARE?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
3. Cat de multumit ati fost de timpul de asteptare pana la ajungerea personalului EMRGENCY MEDICAL CARE la locul solicitarii?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
4. Cat de multumit ati fost de modul in care ati fost consultat de medic ?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
5. In ce masura medicul care v-a tratat v-a acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient si/sau apartinator?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
6. In ce masura medicul care v-a tratat a raspuns la intrebarile adresate de dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
7. In ce masura medicul care v-a tratat s-a ocupat cu atentie de cazul dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
8. In ce masura medicul care v-a tratat a inteles problemele medicale ale dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
9. In ce masura medicul care v-a tratat a manifestat interes in rezolvarea problemei medicale a dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
10. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali v-au acordat respectul si atentia cuvenite unui pacient?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
11. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au raspuns la intrebarile adresate de dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
12. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
13. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au inteles problemele dumneavoastra medicale?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
14. In ce masura asistentele medicale/asistentii medicali au manifestat interes in tratarea dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
15. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre cum va decurge examinarea medicala?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
16. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre cum se recolteaza probele de sange/biologice?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
17. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre modul de administrare a medicamentelor?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
18. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre rezultatul analizelor dumneavoastra?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
19. In ce masura ati fost informat sau vi s-au explicat de catre personalul medicosanitar despre consecintele unui posibil refuz/opririi actului medical recomandat de medic?
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
  •  6
20. Pe perioada administrarii tratamentului medical, medicamentele si materialele sanitare au fost asigurate:
  •  1
  •  2
  •  3
  •  4
  •  5
21. Ati oferit asistentelor medicale/asistentilor medicali, din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit, exceptand pretul serviciului/serviciilor medical(e) solicitat(e)?
  •  1
  •  2
  •  3
22. Ati oferit personalului auxiliar (anbulantieri), din propria initiativa, bani sau alte atentii ca recunostinta pentru modul in care ati fost ingrijit, exceptand pretul serviciului/serviciilor medical(e) solicitat(e)?
  •  1
  •  2
  •  3
23. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre asistente/asistenti, exceptand pretul serviciului/serviciilor medical(e) solicitat(e)?
  •  1
  •  2
  •  3
24. Vi s-au cerut, intr-un fel sau altul, bani sau atentii de catre personalul auxiliar (ambulantieri)?
  •  1
  •  2
  •  3

Ce credeti ca ar trebui imbunatatit?


Date statistice (va rugam bifati/completati):

25. Sexul respondentului/celui care a raspuns la chestionar:
  •  1
  •  2
26. Varsta respondentului:

27. Ultima scoala absolvita:
  •  1
  •  2
  •  3
28. Rezidenta:
  •  1
  •  2

Trimite
PROGRAMARI
☎ 0732.528.136
URGENTE
☎ 0785.113.113